Obiecte personalizate pentru o campanie reusita de promovare

Ai un produs sau serviciu de promovat si cauti o agentie care sa iti ofere ceea ce ai nevoie, dar agentia iti cere prea mult pentru serviciile necesare? Exista o solutie prin care poti sa iti promovezi produsele si serviciile intr-un mod sigur si ieftin, cu rezultate imediate, masurabile si audienta maxima. Obiectele personalizate sunt de cand marketing-ul, dar acestea au fost intelese gresit inca de la inceput. De ce? Au un pret ridicat daca vrei sa cumperi putine obiecte personalizate si nici o strategie de promovare prin aceste obiecte personalizate nu exista.

Acum doua luni de zile am avut o cerere din partea unei firme care a fost deschisa recent in oras la mine, o firma care se ocupa de vanzarea si distribuirea materialelor de constructii. Trebuia sa le fac o oferta personalizata pentru o campanie de marketing si aici am inclus si obiecte personalizate. Cand a fost sa aleg obiectele potrivite am facut o cercetare de piata si astfel, dupa lungi cautari, am ajuns la o decizie.

Acum doi ani de zile am lucrat intr-un depozit de materiale, nu in Romania, am castigat experienta necesara si cand am primit aceasta propunere de colaborare am stiut exact ce am de facut. Obiectele personalizate au fost floare la ureche pentru mine. Pentru clientii care comandat constant am decis sa le oferim cate o agenda, pe site-ul personalizate.co am gasit agende personalizate la un pret foarte bun, m-am decis impreuna cu seful depozitului si am ajuns la o concluzie, adica ce agende sa comandam. Si daca tot discutam de agende... pe langa o agenda mai lipseste si un... pix personalizat, norocul nostru a fost ca firma de unde am comandat agendele personalizate are in portofoliu si pixuri personalizate, deci am facut comanda repede si am primit produsele la timp.

Agendele le oferim clientilor fideli sau celor care comanda produse care insumeaza o anumita valoare, iar la pixuri strategia este alta, oferim doar celor care comanda de minim 200 de lei, iar cum comanda minima in magazin este de 300 de lei, majoritatea clientilor primesc un pix, dar vindem si pixuri, iar acestea se vand ca painea calda.

Acuma ma gandesc sa personalizam mai multe produse precum creioane pentru tamplari/constructori. Inca discutam despre asta. Dar, asa per general, ideea este buna si prinde. Prin personalizare facem publicitate la ceea ce dorim, iar costurile sunt foarte mici sau inexistente daca strategia este corect realizata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

In aceasta iarna increderea iti este oferita de catre Kalapod

Un produs unic pentru persoane unice

Caroli #mancarecunotificare eticheta care te anunta daca produsul este tinut la temperatura corecta!