Noua moda: cadourile de Paste

Am observat ca este la moda sa oferi cadouri de Paşte, asa ca, preiau si eu aceasta initiativa si de Paste o sa ofer cadouri persoanelor dragi din familie, dar si acelor persoane care imi fac uneori ziua mai buna. M-am gandit ca, uneori e bine sa faci cadouri, daca nu putem sa facem zi de zi, atunci in momente mai speciale, atunci cand se aduna toata lumea la masa, asa, ca in familie. Sa alegi un cadou de Paste este un lucru destul de greu, dar totodata interesant, o sa spun si de ce.

Am mers intr-un magazin de cadouri din oras, m-am uitat la oferte, produse si desigur la preturi, intr-un magazin mare de cadouri, n-am gasit nimic interesant, astfel am renuntat sa caut un cadou in magazinele fizice si m-am mutat pe internet. Aici treaba s-a schimbat rapid, la o simpla cautare a cuvantului coşuri cadou de Paşte, am gasit o multime de magazine, dar am intrat pe magazinul Gourmetgift, deoarece un prieten a mai comandat de la ei cadouri si totul a fost in regula, dar m-am documentat si eu despre acest magazin si am aflat ca este serios, este numarul unu in domeniul de cadouri corporate si cosuri cadou, desigur, in Romania.

Cadouri... ma refer la cosuri cadou. Soramea impreuna cu sotul ei si cei doi nepotei, o sa vina in Romania de Paste, dupa aproximativ doi ani de zile de cand nu i-am vazut, ultima data cand i-am vazut am mers eu la ei cu avionul, povestea este lunga, dar si drumul a fost lung, din Romania pana in America este un drum lung, atat cu masina, trenul cat si cu avionul. Daca tot vine, m-am gandit sa ii fac un cadou, da, un cos de Paste.

M-am si gandit ce sa pun in el, dar cu siguranta lista nu este completa, inca. Din ce imi trece in cap, ar fi cam asa: o pasca romaneasca, iepurasi de ciocolata, o cutie de fursecuri, un vin romanesc, multe oua rosii, ciocolata, ceai si asa cum se obisnuieste pe la noi prin Maramures, o sticla de palinca. Cam asta as pune in cosul cadou pentru ea. Dar lista nu e completa, sigur trebuie sa mai pun ceva, dar acum trag cu ochiul pe Gourmetgift si fac cosul perfect.

De ce  un astfel de cadou? Pentru ca este ieftin pentru mine, pentru ca este bun si delicios, pentru ca... nu conteaza de ce. Nu ii pot cumpara o masina, un telefon, are tot ceea ce isi doreste, de aceea nu ma bag in asa ceva. Un cadou simplu, adica un cosulet de Paste, este numai bun, parerea mea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

In aceasta iarna increderea iti este oferita de catre Kalapod

Un produs unic pentru persoane unice

Caroli #mancarecunotificare eticheta care te anunta daca produsul este tinut la temperatura corecta!