In aceasta iarna increderea iti este oferita de catre Kalapod

Desi mai este foarte putin si apare si adevarata iarna, de ce sa nu ne pregatim din timp cu tot ceea ce trebuie, aici fac referire la incaltari, deoarece ele sunt cele mai importante iarna. Mie imi place sa fac cumparaturi periodic, indiferent ca este vorba de imbracaminte, incaltaminte sau alimente, poate atunci cand trebuie sa cumpar alimente nu am senzatia aia de a pierde timpul, in schimb, atunci cand merg sa cumpar haine si incaltaminte, am o stare foarte interesanta, parca uit de toate problemele si ma desprind de univers, desigur, pentru cateva zeci de minute. Chiar saptamana trecuta am mers sa-mi cumpar o geaca pentru la iarna, am mers in cel mai mare magazin din oras si m-am plimbat aproximativ doua ore il el, am mers cu gandul sa imi cumpar geaca de iarna, dar atunci cand am vazut produsele, desigur, le-am si analizat,  am mers de vreo cinci ori in cabina de proba si am mers acasa cu patru produse, fara geaca, desigur.

Acum urmeaza inca o partida de cumparaturi, de aceasta data trebuie sa imi cumpar incaltaminte. Incaltamintea nu prea o cumpar din magazine fizice pentru pe internet sunt mai ieftin produsele, sunt protejat de lege, adica daca nu sunt multumit in zece zile de produse pot sa le returnez, platesc doar costurile de livrare catre magazin, atata tot. Inca nu am un magazin preferat de incaltaminte, de obicei ma uit pe mai multe magazine online si atunci cand gasesc ceva interesant cumpar. La Kalapod.ro am gasit o multime de produse pentru dame, copii si desigur barbati, am gasit cizme dama, cizme barbatesti, dar si cizme pentru copii sau ghete, atat produse de primavara, vara, toamna si iarna, toate au preturi foarte mici, adica o pereche de incaltari de iarna costa putin peste zece euro, poi spuneti si voi, sunt preturi mari? Si in piata sunt mai scumpe.

De ce sa alegeti magazinul kalapod.ro? Preturile sunt foarte bune, gasiti o multime de produse, puteti face plate prin mai multe metode precum plata la primirea comenzii, plata online cu cardul sau ordin de plata. In schimb, daca faci cumparaturi de minim 99 de lei primesti transport grauit oriunde in tara, indiferent de numarul de produse, dar suma minima e de 99 de lei. In Bucuresti si Ilfov livrarea se face prin Bookurier, costa 8 lei si se livreaza in o zi lucratoare, in tara se livreaza prin Cargus, costa 12 lei si se trimite intr-o zi lucratoare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De 15 ani Dacia Plant ne face viata mai frumoasa

Castiga o excursie la Paris cu lenjeria ta preferata